Monday, December 5, 2011

Cuba teka gambar didalam blog ambe!!!

Salam SEME.....Konba wa.....



Hmmmm.....entri malam ni ambe nak berkongsilah saat dimana seme kawan-kawan ambe berada dalam keadaan stress.....yelah kan dekat minggu-minggu akhir ni banyak assignment nak kena siapkan...uuuhhhh...penat giler...lepas satu...satu keja bertambah....seperti kata Chris Frantz:

Everybody's going through a lot of stress these days, no matter how well off you are and how many advantages you have, it's a stressful time in everybody's lives.

hah...kan betul kata Chris Frantz...seme orang akan melalui stress tapi bila stress dah melampau adalah terkeluar kata-kata yang sangat-sangat manis dan mase tu tak kira dah kawan ke sapa...main kata je...macam tu lah bila seseorang berada dalam keadaan stress kan kan??tapi sebenarnya kita sebagai manusia mampu mengawal tapi biar kena cara lah....ni da sesetengah tak pikir langsung perasaan orang lain...main sedap mulut dia jer.....

so cube tengok gambar yang ambe post ni....minggu-minggu akhir berjuang dalam mengharungi segala cabaran-cabaran dalam menyiapkan keja-keja...dan saat ni juga bermacam-macam mood yang ada...Kesimpulannya.....jadi pesanan penaja....KITA KENA KAWAL STRESS KITA AGAR TAK MENYAKITI PERASAAN ORANG LAIN.......
 






4 comments:

Shafiq said...

Jangan stress-stress sangat ye. ;-)

TiDy ZaRa Smile ALwAyS said...

STRESS boleh bawa barah tau.... kawal stress, tarik nafas... imagine perkara positive...yg paling penting istighfar banyak2...insyaallah... MUDA SOKMO, TANPA KEDUT...hehe

gmiDOTstudent09 said...

terbaik

teman-bicara said...

SHAFIQ: BEREH BOS
TIDY:YE BETUL2
GMIDOT:THANKS