Tuesday, June 5, 2012

Konbawa seme.....


Ape kabor kawan-kawan dalam blog ku??erm...lame sungguh ambe dok update blog ambe ni...Tiba malam ni ambe rase nok update blog ambe berkenaan dengan tesis......
Tesis..........Tesis.......Tesis.......itulah perkataan yang selalu keluar dari mulut ambe dan teman-teman ambe yang hanya tinggal beberapa hari saja lagi sebelum menamatkan pengajian ambe di UniSZA

Setiap mase, setiap hari saya dan rakan-rakan saya terpaksa update chapter-chapter dalam tesis kami...yelah setiap minggu kami terpaksa berjumpa dengan supervisor dan tunjuk kerja kami kepada supervisor kami....lebih kurang 4 bulan sahaja kami ada untuk membuat tesis kami....bayangkan lah...nok siapkan tesis yang memerlukan 8000 hingga 10000 patah perkataan, walaupun napok macam dok banyok tapi mase yang diberikan memang dok cukup...tulah kami terpaksa berpulas cawat untuk siapkannya...   

Sehingga sekarang ni saya dan rakan-rakan saya terpaksa stay dekat McD utuk siapkan tesis kami. Sebelum ni pun saya dah tak berapa tido mane untuk siapkan tesis saya…rase-rase dekat 4 minggu saya dok cukup tido…malam berjaga siang tido, jadi macam kelawar lah pulok…hehehehe…mungkin dah adat dah kot kalu buat tesis….makan pun teringat tesis, tido pun teringat tesis, mandi pun teringat tesis….HAHAHAHAHA…memang gile lah aku ni….HAHAHAAHAHA…

Tapi walaumacam mane pun ambe kena siapkan tesis ambe ni…kalu dok dok grade lah ambe…habislah ambe….huhuhuhu….setakat ni dulu lah ambe bercerita…da mase da waktu kite bersua kembali dalam “kesepian itu teman”….salam sahabat sekalian…

2 comments:

Shafiq said...

semoga berjaya..:-)

Unknown said...

Assalam. Anda pernah follow saya di blog lama. Saya ada buat blog baru. Terima kasih sebab follow saya sebelum ni. :) http://atiqahsafian.blogspot.com/